Gyakran Ismételt Kérdések

 

Többen is teljesíthetjük egy telefonnal a túrát?
– A Malom Kör 20 és Malom Kör 30-as táv esetében: minden indulónak önálló regisztrációval és nevezéssel kell rendelkeznie. Igen, lehet egy telefonnal teljesíteni a túrát, ehhez elég a nevezéshez tartozó azonosító számot megjegyezni. Ebben az setben azelőtt szükséges beírni a másik induló nevezési azonosító számát, mielőtt a QR kód beolvasásra kerül (Ez az indulásra is igaz.) Útközben is felvehető bárki a nevezési azonosító szám megadásával, de fontos, hogy azonos pontnál kell járniuk.

– A Malom Kör 10+ távján egy regisztrált felhasználó több személyt is „hozzáadhat” a nevezéshez, ez esetben kizárólag egy készülékkel lehet teljesíteni a túrát. Az eredménylistán ilyenkor a regisztrált induló plusz a vele együtt teljesítő személyek száma szerepel majd.

Mit tegyek ha nincs mobilinternet elérhetőség azon a ponton, ahol a QR kód kihelyezésre került?
Ez esetben akkor is olvasd le a kódot és haladj tovább, az alkalmazás megjegyzi azt és ha lesz internet elérhetőség, akkor  az “Offline frissítés” gomb megnyomása után (!!!) rögzíti a rendszer a sikeres pontérintést. Nagyon fontos, hogy miután beolvasásra került a QR kód a weboldalra ne frissíts, mivel akkor az ideiglenes fájl, ami az érintési pontot jelzi kitörlődik. Ha problémád akad bátran hívd a szervezőket a +36-20-264-1721-es számon.
Kerékpárral is teljesíthetem a túrát?
Nem, kizárólag gyalog vagy futva.
Mikor teljesíthetem a túrát?
Bármikor, az év minden napján. Az esetleges vadászat miatt érdemes előre tudakolózni, de igyekszünk mi is a vadászatok időpontját monitorozni és előre jelezni, mind itt a weboldalon, mint a Facebook oldalunkon.
Mikor kapom meg az érmet és a rétest?
A sikeres célba érkezést követően kapsz egy emailt, amely tartalmazza a nyitó-kódot amivel a Malom Kör rajt/cél oszlopba épített “becsületkassza” elven működő dobozok egyikéből egy csomagot – mely az érmet és az ajándék rétes kupont tartalmazza – ki tudod venni. (Rétesház: nyári nyitva tartás: Kedd-Vasárnap 10:00-18:00, Őszi, téli, tavaszi: szo-vas 10:00-18:00)
Kell  jeleznem előre, hogy mikor indulok?
Nem szükséges, a rendszer jelzi a szervezőknek, ha valaki elstartolt.
Nem találom a megjelölt helyen a QR kódot, mit tegyek?
Minden ponton rejtettünk el tartalék kódot is, az itiner alapján megtalálhatod. Ha így sem működik, hívd a szervezőket.
Mi történik ha véletlenül kihagyok egy pontot?
A  teljesítés sikertelen lesz.
Mi történik, ha kicsúszok a szintidőből?
Aki futva nevezett és a megadott futó-szintidőből – bármilyen okból – kicsúszik, de a megadott táv túrázó szintidején belül célba ér, választhat: vagy sikertelen futó teljesítő, vagy sikeres túrázó teljesítő lesz. Amennyiben sikertelen futó teljesítést választja, úgy még kétszer próbálkozhat, ez esetben az info (kukac) malomkor.hu-ra írt e-mailt követően a következő nevezést – utalás nélkül – jóváírjuk.
Mi történik, ha – bármilyen okból – sikertelen a teljesítésem?
Amennyiben nem sikerül teljesíteni a túrát, az eredménylistán “kiszállt” megjegyzéssel fog szerepelni az induló neve és ilyenkor még két alkalommal próbálkozhat, ez esetben is az info@malomkor.hu-ra írt e-mailt követően a következő nevezését – utalás nélkül – jóváírjuk.
Teljesíthetem a túrát, ha még nem múltam el 16 éves?
A regisztráció során akkor engedi a rendszer hogy elfogadd az “Adatvédelmi Szabályzat”-ot ha nyilatkozol, hogy elmúltál 16 éves. Ennek az oka, hogy az adatvédelmi szabályok miatt ezen életkor alatt törvényes képviselőd hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy kezelhessük a túrához kapcsolódó, illetve a személyes adataidat. Amennyiben szeretnél regisztrálni és indulni a túrán (nagykorú kísérővel, akinek nem feltétlenül szükséges  regisztrálnia, illetve neveznie), akkor az info(kukac)malomkor.hu e-mail címre ha küldesz egy üzentet akkor megküldjük azt az adatkezelési nyomtatványt amit – a törvényes képviselőd által aláírva, majd szkennelve vagy lefotózva – ha visszaküldesz nekünk, akkor regisztrálhatsz az oldalon.